Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2023-09-28T07:30:57Z-
dc.date.available2023-09-28T07:30:57Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationPalaguta I. Preparation of teachers-tuturs for using information and communication technologies in the educational process. Sciences of Europe, 2022. P. 8-11.uk_UA
dc.identifier.issn3162-2364-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15543-
dc.descriptionhttps://www.europe-science.com/wp-content/uploads/2022/02/Sciences-of-Europe-No-87-2022-Vol.-2.pdfuk_UA
dc.description.abstractMain problems of preparation teachers-tutors for using information and communication technologies in the educational process are analyzed. Main functions and responsibilities of teachers-tutors during the distance learning are presented. Main ideas of implementation the distance learning by a teacher-tutor are characterized. The concept “teacher-tutor” is presented and its role in the educational process is analyzed.uk_UA
dc.publisher«Sciences of Europe»uk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectinformation technologiesuk_UA
dc.subjecteducational process,uk_UA
dc.subjecttutoruk_UA
dc.titlePreparation of teachers-tuturs for using information and communication technologies in the educational processuk_UA
dc.title.alternativeПідготовка викладачів-тьюторів до використання інформаційних технологій у навчанніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.