Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551
Назва: Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації
Інші назви: Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації
Автори: Дем'янишина, Олеся Андріївна
Ареп'єва, Олена Вікторівна
Гвоздєй, Наталія Іванівна
Ключові слова: оцінка,
фінансування,
субвенція,
методика,
фінансування,
заклад середньої освіти,
децентралізація,
якість
Дата публікації: 2022
Видавництво: науковий журнал "Економічні горизонти"
Бібліографічний опис: Дем’янишина О., Арепєва О., Гвоздєй Н.І. Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Економічні горизонти. 2022. (3(21). 121 – 130. DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто організаційні та методичні аспекти оцінки фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні напрямів вдосконалення методики оцінки рівня та ефективності фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Встановлено, що одним з головних проблемних аспектів такої оцінки є те, що стандартні підходи фінансового аналізу в даному випадку неможливо застосувати. Адже результат середньої освіти не має очевидного фінансового виміру. Тому в статті пропонується застосувати для оцінки фінансування закладів середньої освіти підходи, що використовуються для оцінки соціальних проектів. Такі підходи є інноваційними і використовуються в практиці оцінки ефективності соціальних проєктів в економічно розвинених країнах. Цей зарубіжний досвід потребує вивчення і використання з врахуванням специфіки використання коштів в закладах середньої освіти. Відповідно, пропонується наступне: розробляти програми розвитку закладів середньої освіти, які стануть основою для проведення об’єктивної оцінки результативності їх фінансування; поєднати методику оцінки рівня фінансування (через порівняння фінансування різних періодів та різних шкіл) з методикою оцінки якості освіти; розробити інтегровану універсальну методику оцінки фінансування закладів середньої освіти, яку можливо адаптувати до різних умов різних шкіл.
Опис: DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Demianyshyna.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.