Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551
Назва: | Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації |
Інші назви: | Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації |
Автори: | Дем'янишина, Олеся Андріївна Ареп'єва, Олена Вікторівна Гвоздєй, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | оцінка, фінансування, субвенція, методика, фінансування, заклад середньої освіти, децентралізація, якість |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | науковий журнал "Економічні горизонти" |
Бібліографічний опис: | Дем’янишина О., Арепєва О., Гвоздєй Н.І. Оцінка фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Економічні горизонти. 2022. (3(21). 121 – 130. DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто організаційні та методичні аспекти оцінки фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні напрямів вдосконалення методики оцінки рівня та ефективності фінансування закладів середньої освіти в умовах децентралізації. Встановлено, що одним з головних проблемних аспектів такої оцінки є те, що стандартні підходи фінансового аналізу в даному випадку неможливо застосувати. Адже результат середньої освіти не має очевидного фінансового виміру. Тому в статті пропонується застосувати для оцінки фінансування закладів середньої освіти підходи, що використовуються для оцінки соціальних проектів. Такі підходи є інноваційними і використовуються в практиці оцінки ефективності соціальних проєктів в економічно розвинених країнах. Цей зарубіжний досвід потребує вивчення і використання з врахуванням специфіки використання коштів в закладах середньої освіти. Відповідно, пропонується наступне: розробляти програми розвитку закладів середньої освіти, які стануть основою для проведення об’єктивної оцінки результативності їх фінансування; поєднати методику оцінки рівня фінансування (через порівняння фінансування різних періодів та різних шкіл) з методикою оцінки якості освіти; розробити інтегровану універсальну методику оцінки фінансування закладів середньої освіти, яку можливо адаптувати до різних умов різних шкіл. |
Опис: | DOI:https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(21).2022.274346 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15551 |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Demianyshyna.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.