Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісняк, Валентина Степанівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T08:30:28Z-
dc.date.available2023-10-24T08:30:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Випуск 3(47). С. 182–190.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1nd0AzJcb-vYJmURuQw-PoXZUyty-lmmu/viewuk_UA
dc.description.abstractУ статті репрезентовано авторське бачення педагогічних умов та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Резюмовано, що розроблена в межах дослідження модель – це органічна впорядкованість мети, змісту і технології професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Узгодження всіх її компонентів спрямовано на створення спеціальних умов для досягнення кінцевого результату – готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, що підпорядковується системі дидактичних вимог. До педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії віднесено такі фактори: забезпечення професійної мотивації майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; поєднання інноваційних і традиційних методів у професійній підготовці майбутніх педагогів для підвищення рівня готовності застосовувати набуті знання у процесі формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; розширення діапазону професійних умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи засобами проєктних технологій;організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів.uk_UA
dc.publisherГлухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378\748;168;7-
dc.relation.ispartofseriesDOI:;10.31376/2410-0897-2021-3-47-182-190-
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectтрудові компетентностіuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectосвітня інклюзіяuk_UA
dc.titleПедагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
23.pdf891,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.