Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пісняк, Валентина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-24T08:30:28Z | - |
dc.date.available | 2023-10-24T08:30:28Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Випуск 3(47). С. 182–190. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1nd0AzJcb-vYJmURuQw-PoXZUyty-lmmu/view | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті репрезентовано авторське бачення педагогічних умов та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Резюмовано, що розроблена в межах дослідження модель – це органічна впорядкованість мети, змісту і технології професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Узгодження всіх її компонентів спрямовано на створення спеціальних умов для досягнення кінцевого результату – готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, що підпорядковується системі дидактичних вимог. До педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії віднесено такі фактори: забезпечення професійної мотивації майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; поєднання інноваційних і традиційних методів у професійній підготовці майбутніх педагогів для підвищення рівня готовності застосовувати набуті знання у процесі формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; розширення діапазону професійних умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи засобами проєктних технологій;організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.publisher | Глухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378\748;168;7 | - |
dc.relation.ispartofseries | DOI:;10.31376/2410-0897-2021-3-47-182-190 | - |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | структурно-функціональна модель | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі початкової школи | uk_UA |
dc.subject | трудові компетентності | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | освітня інклюзія | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
23.pdf | 891,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.