Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555
Title: | Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії |
Authors: | Пісняк, Валентина Степанівна |
Keywords: | модель структурно-функціональна модель педагогічні умови майбутні вчителі початкової школи трудові компетентності молодші школярі освітня інклюзія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Глухів: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
Citation: | Пісняк В. С. Педагогічні умови та структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. 2021. Випуск 3(47). С. 182–190. |
Series/Report no.: | УДК;378\748;168;7 DOI:;10.31376/2410-0897-2021-3-47-182-190 |
Abstract: | У статті репрезентовано авторське бачення педагогічних умов та структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Резюмовано, що розроблена в межах дослідження модель – це органічна впорядкованість мети, змісту і технології професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії. Узгодження всіх її компонентів спрямовано на створення спеціальних умов для досягнення кінцевого результату – готовності майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, що підпорядковується системі дидактичних вимог. До педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії віднесено такі фактори: забезпечення професійної мотивації майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; поєднання інноваційних і традиційних методів у професійній підготовці майбутніх педагогів для підвищення рівня готовності застосовувати набуті знання у процесі формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії; розширення діапазону професійних умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи засобами проєктних технологій;організація самоосвітньої діяльності майбутніх учителів. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1nd0AzJcb-vYJmURuQw-PoXZUyty-lmmu/view |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15555 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.