Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15562
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:31:03Z-
dc.date.available2023-10-24T11:31:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПоворознюк І. М. Особливості формування туристичного продукту регіону. Сталий економічний розвиток: актуальні проблеми та механізми забезпечення : матеріали Міжнар. наук-практ. конф., 9 квіт. 2020 р., м. Умань / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [за ред. О. Г. Чирви]. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 265-269uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15562-
dc.description.abstractОбґрунтована модель формування туристичного продукту регіону, яка вимагає визначення відносних показників (коефіцієнтів) розвитку туризму в кожному районі і в цілому по регіону.uk_UA
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуріндустріяuk_UA
dc.subjectрегіональний туризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ РЕГІОНУuk_UA
dc.title.alternativeОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ РЕГІОНУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк 1.pdf412,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.