Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15566
Назва: Використання платформи Ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів при вивченні іноземних мов
Автори: Нестеренко, Інна Борисівна
Ключові слова: платформа TED Talks; формування навичок; автентичні матеріали
викладач; відкритий освітній ресурс
навчання іноземної мови; академічний дискурс;
комунікативна компетентність
Дата публікації: 2022
Видавництво: ТОВ «Друк плюс»
Бібліографічний опис: Нестеренко І. Б. Використання платформи Ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів при вивченні іноземних мов. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2022. Вип. 64. С. 175 – 183.
Короткий огляд (реферат): У статті надається огляд сучасних відкритих освітніх ресурсів, матеріали яких можуть бути використані при навчанні іноземної мови в академічному дискурсі, найпопулярнішими серед яких є платформа TED Talks. Оскільки сучасний високотехнологічний світ висуває високі вимоги до системи освіти, а навчання англійської мови відповідає цим вимогам, використання цієї платформи допоможе підвищити комунікативну компетентність студентів у навчальних закладах. В рамках статті розглядаються перспективи використання відкритих освітніх ресурсів TED Talks, а також їхній освітній потенціал. Вибір на користь такого методу навчання та освітніх ресурсів відіграє важливу роль, адже являється потужним інструментом, який можна ефективно використовувати для підготовки майбутніх фахівців до спілкування в академічному та професійному середовищі. Обґрунтовано значення та актуальність проекту TED Talks, адже автентичні матеріали дають можливість розвивати різноманітні лінгвістичні навички, такі як: аудіювання, вимова, граматика, письмо, збагачення словникового запасу. Наголошується, що відеоролики відповідають сучасним вимогам до формування навичок, компетенцій та цінностей, таким як креативність, критичне мислення, комунікативна наочність, медіаграмотність, гнучкість тощо. Охарактеризовано певний алгоритм, котрого необхідно дотримуватися студентам задля ефективної роботи з лекціями TED Talks. Як правило він складається з трьох етапів: переддемонстраційний, демонстраційний і післядемонстраційний. Однією з численних переваг є те, що студенти можуть використовувати високоякісні відео як безкоштовний навчальний ресурс незалежно від їхнього місцезнаходження. Основні методи, використані в статті, поділяються на теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, моделювання, класифікація) та емпіричний (аналіз документів, експертне опитування).
Опис: https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5052/4455
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15566
ISSN: 2412-1142
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Z_64_druk-209-216_merged.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.