Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15566
Title: Використання платформи Ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів при вивченні іноземних мов
Authors: Нестеренко, Інна Борисівна
Keywords: платформа TED Talks; формування навичок; автентичні матеріали
викладач; відкритий освітній ресурс
навчання іноземної мови; академічний дискурс;
комунікативна компетентність
Issue Date: 2022
Publisher: ТОВ «Друк плюс»
Citation: Нестеренко І. Б. Використання платформи Ted talks для підвищення комунікативної компетентності студентів при вивченні іноземних мов. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2022. Вип. 64. С. 175 – 183.
Abstract: У статті надається огляд сучасних відкритих освітніх ресурсів, матеріали яких можуть бути використані при навчанні іноземної мови в академічному дискурсі, найпопулярнішими серед яких є платформа TED Talks. Оскільки сучасний високотехнологічний світ висуває високі вимоги до системи освіти, а навчання англійської мови відповідає цим вимогам, використання цієї платформи допоможе підвищити комунікативну компетентність студентів у навчальних закладах. В рамках статті розглядаються перспективи використання відкритих освітніх ресурсів TED Talks, а також їхній освітній потенціал. Вибір на користь такого методу навчання та освітніх ресурсів відіграє важливу роль, адже являється потужним інструментом, який можна ефективно використовувати для підготовки майбутніх фахівців до спілкування в академічному та професійному середовищі. Обґрунтовано значення та актуальність проекту TED Talks, адже автентичні матеріали дають можливість розвивати різноманітні лінгвістичні навички, такі як: аудіювання, вимова, граматика, письмо, збагачення словникового запасу. Наголошується, що відеоролики відповідають сучасним вимогам до формування навичок, компетенцій та цінностей, таким як креативність, критичне мислення, комунікативна наочність, медіаграмотність, гнучкість тощо. Охарактеризовано певний алгоритм, котрого необхідно дотримуватися студентам задля ефективної роботи з лекціями TED Talks. Як правило він складається з трьох етапів: переддемонстраційний, демонстраційний і післядемонстраційний. Однією з численних переваг є те, що студенти можуть використовувати високоякісні відео як безкоштовний навчальний ресурс незалежно від їхнього місцезнаходження. Основні методи, використані в статті, поділяються на теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, моделювання, класифікація) та емпіричний (аналіз документів, експертне опитування).
Description: https://vspu.net/sit/index.php/sit/article/view/5052/4455
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15566
ISSN: 2412-1142
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
Z_64_druk-209-216_merged.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.