Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:35:25Z-
dc.date.available2023-10-24T11:35:25Z-
dc.date.issued2022-10-
dc.identifier.citationБойко Я. Особливості впливу антропоцентричного світогляду на розвиток сучасної системи освіти. Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст: матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції 20 жовтня, Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. С. 30–32.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15569-
dc.description.abstractПочинаючи з 90-х років ХІХ століття, всі намагання людини були спрямовані на вивчення природи (nature study) і її збереження (conservation), що сприяло розвитку антропоцентричного світобачення стосовно людини і середовища. Навіть сьогодні багато освітніх програм продовжують це робити. Наприклад, на початку XX століття, незважаючи на те, що вивчення природи сформувало нові погляди дитини на навколишній світ, на освіту і природничі науки, вона не включала в себе всебічної екологічної тематики чи дискусійних питань і не наголошувала на розумінні наукових принципів для розуміння місця людини в природі. Людство і його вплив на природні ресурси, а також тендітна структура екосистеми були по-своєму виключені з світогляду зі збереження природи 1900-х років.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37:001.895(477+100)(06)-
dc.subjectзбереження природиuk_UA
dc.subjectантропоцентричний світоглядuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectзахист навколишнього середовищаuk_UA
dc.subjectвивчення природиuk_UA
dc.subjectекоцентризмuk_UA
dc.titleОсобливості впливу антропоцентричного світогляду на розвиток сучасної системи освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Збірник конференції Умань 20 жовтня 2022.pdf628,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.