Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШумаєва, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:39:15Z-
dc.date.available2023-10-24T11:39:15Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationШумаєва С.П. Підготовка вчителів іноземних мов до роботи з дітьми з особливим освітніми потребами у штаті Нью-Джерсі. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини "Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи". 2022. № 1(7). С. 122-130.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575-
dc.descriptionURL:http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261217uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано дві університетські програми підготовки майбутніх учителів штату Нью-Джерсі. Підготовка студентів за загальною програмою 101 засвідчила гірший результат на противагу програмі подвійного диплома, яка надає ґрунтовну підготовку майбутніх учителів іноземних мов для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Збільшення кількості тем у навчальній програмі не вирішує проблему належної підготовки майбутніх учителів. Найвищий показник сформованості навичок роботи вчителі іноземних мов відчули лише під час спільної роботи з учителями-наставниками.uk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.8:373.5.011.3-051:81.243;-
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectдитина з особливими освітніми потребамиuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectучителі іноземних мовuk_UA
dc.subjectдержавні стандартиuk_UA
dc.subjectзагальна програма підготовкиuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІuk_UA
dc.title.alternativeПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
261217-Текст статті-601279-1-10-20220711 (4).pdf536,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.