Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575
Title: | ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ |
Other Titles: | ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ШТАТІ НЬЮ-ДЖЕРСІ |
Authors: | Шумаєва, Світлана Петрівна |
Keywords: | особливі освітні потреби інклюзивне середовище інклюзія дитина з особливими освітніми потребами інклюзивна освіта учителі іноземних мов державні стандарти загальна програма підготовки |
Issue Date: | May-2022 |
Publisher: | Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи |
Citation: | Шумаєва С.П. Підготовка вчителів іноземних мов до роботи з дітьми з особливим освітніми потребами у штаті Нью-Джерсі. Збірник наукових праць УДПУ імені Павла Тичини "Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи". 2022. № 1(7). С. 122-130. |
Series/Report no.: | УДК 378.018.8:373.5.011.3-051:81.243; |
Abstract: | У статті проаналізовано дві університетські програми підготовки майбутніх учителів штату Нью-Джерсі. Підготовка студентів за загальною програмою 101 засвідчила гірший результат на противагу програмі подвійного диплома, яка надає ґрунтовну підготовку майбутніх учителів іноземних мов для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Збільшення кількості тем у навчальній програмі не вирішує проблему належної підготовки майбутніх учителів. Найвищий показник сформованості навичок роботи вчителі іноземних мов відчули лише під час спільної роботи з учителями-наставниками. |
Description: | URL:http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261217 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15575 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
261217-Текст статті-601279-1-10-20220711 (4).pdf | 536,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.