Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596
Назва: GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT
Інші назви: ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ
Автори: Тітова, Любов Олександрівна
Ключові слова: Edutainment
Gamification technology
Gamification
Students
Едьютейнмент
Технологія гейміфікації
Гейміфікація
Здобувачі освіти
Дата публікації: 30-кві-2023
Видавництво: ProConferenceOrg in conjunction withSergeieva&Co
Бібліографічний опис: Тітова Л. Технологія гейміфікації як елемент едьютейнменту. Scientific and technological revolution of the XXI century '2023 : International scientific conference, м. Karlsruhe, 20 квіт. 2023 р. Karlsruhe, 2023. С. 75–76. URL: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014.
Серія/номер: УДК;37.091.33-027.226:793.7(06)
Короткий огляд (реферат): В роботі розглядаються деякі аспекти технології гейміфікації як елемента едьютейнменту, що являє собою навчання через розвагу. Технологія гейміфікації спрямована на підвищення пізнавального інтересу здобувачів, привернення їхньої уваги та створення комфортного середовища, що забезпечує мотивацію до навчання. The paper discusses some aspects of gamification technology as an element of educational activities, which is learning through entertainment. The gamification technology is aimed at increasing the cognitive interest of students, attracting their attention and creating a comfortable environment that provides motivation for learning.
Опис: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Edutainment.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.