Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596
Title: GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENT
Other Titles: ТЕХНОЛОГІЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕДЬЮТЕЙНМЕНТУ
Authors: Тітова, Любов Олександрівна
Keywords: Edutainment
Gamification technology
Gamification
Students
Едьютейнмент
Технологія гейміфікації
Гейміфікація
Здобувачі освіти
Issue Date: 30-Apr-2023
Publisher: ProConferenceOrg in conjunction withSergeieva&Co
Citation: Тітова Л. Технологія гейміфікації як елемент едьютейнменту. Scientific and technological revolution of the XXI century '2023 : International scientific conference, м. Karlsruhe, 20 квіт. 2023 р. Karlsruhe, 2023. С. 75–76. URL: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014.
Series/Report no.: УДК;37.091.33-027.226:793.7(06)
Abstract: В роботі розглядаються деякі аспекти технології гейміфікації як елемента едьютейнменту, що являє собою навчання через розвагу. Технологія гейміфікації спрямована на підвищення пізнавального інтересу здобувачів, привернення їхньої уваги та створення комфортного середовища, що забезпечує мотивацію до навчання. The paper discusses some aspects of gamification technology as an element of educational activities, which is learning through entertainment. The gamification technology is aimed at increasing the cognitive interest of students, attracting their attention and creating a comfortable environment that provides motivation for learning.
Description: https://doi.org/10.30888/2709-1783.2023-26-01-014.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15596
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Edutainment.pdf2,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.