Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15623
Назва: Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning
Інші назви: Моніторинг ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчання
Автори: Резніченко, Ірина Геннадіївна
Макарчук, Вікторія Вікторівна
Ткачук, Мирослава Михайлівна
Безлюдна, Віта Валеріївна
Добридень, Алла Володимирівна
Околнича, Тетяна володимирівна
Ключові слова: освітній процес
дистанційне навчання
пандемія
вікові особливості
Psychological problems
Psychological support
Дата публікації: 2022
Видавництво: Training, Education, and Learning Sciences
Бібліографічний опис: Irina Reznichenko, Victoriya Makarchuk, Myroslava Tkachuk, Vita Bezliudna, Alla Dobryden, and Tetiana Okolnycha. Monitoring the Efficiency of the Educational Process in the Conditions of Distance Learning. Training, Education, and Learning Sciences, Vol. 59, 2022, 268–275. DOI: http://doi.org/10.54941/ahfe1002410
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено ефективність освітнього процесу в умовах дистанційного навчання у Черкаській області в період другої хвилі пандемії. Представлено результати та аналіз анкетування вчителівуманських шкіл, проведеного з метою перевірки ефективності дистанційного навчання. Виявлено основні проблеми психологічного характеру, які виникли в умовах режиму дистанційного навчання та розроблено низку методичних рекомендацій для всіх учасників освітнього процесу щодо подолання цих проблем.
The article investigates the efficiency of the educational process in the conditions of distance learning in the Cherkasy region during the second wave of the pandemic. The results and analysis of a questionnaire survey of teachers in Uman schools, conducted in order to test the effectiveness of distance learning, are presented. The main psychological problems that arose in the conditions of distance learning mode are identified, and a number of methodological recommendations for all participants in the educational process to overcome these problems are developed.
Опис: http://doi.org/10.54941/ahfe1002410
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15623
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
скопус стаття.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.