Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гембарук, Алла Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-08T07:19:04Z | - |
dc.date.available | 2023-11-08T07:19:04Z | - |
dc.date.issued | 2022-04-28 | - |
dc.identifier.citation | Гембарук, А. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.016.811.11]:378.147.091.33 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625 | - |
dc.description | https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджуються шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). Дослідження проводилось на базі Уманського державного педагогічного університеуі імені Павла Тичини. Були використані такі методи дослідження: аналіз навчальної програми, спостереження навчальних занять з Методики навчання англійської мови, анкетування, яке здійснювалося шляхом онлайн опитування через Гугл форму. Аналіз навчальної програми здійснено шляхом порівняння основних засад конструктивістського підходу з принципами, на яких базується програма з методики. Визначено та охарактеризовано шляхи застосування принципів конструктивістського підходу; описано особливості освітнього середовища, побудованого на засадах цього підходу. Аналіз занять з Методики навчання англійської мови слугували додат | uk_UA |
dc.publisher | Умань : Візаві, 2022 | uk_UA |
dc.subject | constructivist approach | uk_UA |
dc.subject | constructivist principles | uk_UA |
dc.subject | constructivist learning environment | uk_UA |
dc.subject | EFL Methodology teaching | uk_UA |
dc.subject | PRESETT Curriculum on Methodology | uk_UA |
dc.subject | New Generation School Teachers project | uk_UA |
dc.title | Applying constructivist approach in the EFL Methodology teaching. | uk_UA |
dc.title.alternative | ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
258464-Текст статті-594746-1-10-20220607 (1).pdf | 733,16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.