Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГембарук, Алла Степанівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T07:19:04Z-
dc.date.available2023-11-08T07:19:04Z-
dc.date.issued2022-04-28-
dc.identifier.citationГембарук, А. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016.811.11]:378.147.091.33-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджуються шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). Дослідження проводилось на базі Уманського державного педагогічного університеуі імені Павла Тичини. Були використані такі методи дослідження: аналіз навчальної програми, спостереження навчальних занять з Методики навчання англійської мови, анкетування, яке здійснювалося шляхом онлайн опитування через Гугл форму. Аналіз навчальної програми здійснено шляхом порівняння основних засад конструктивістського підходу з принципами, на яких базується програма з методики. Визначено та охарактеризовано шляхи застосування принципів конструктивістського підходу; описано особливості освітнього середовища, побудованого на засадах цього підходу. Аналіз занять з Методики навчання англійської мови слугували додатuk_UA
dc.publisherУмань : Візаві, 2022uk_UA
dc.subjectconstructivist approachuk_UA
dc.subjectconstructivist principlesuk_UA
dc.subjectconstructivist learning environmentuk_UA
dc.subjectEFL Methodology teachinguk_UA
dc.subjectPRESETT Curriculum on Methodologyuk_UA
dc.subjectNew Generation School Teachers projectuk_UA
dc.titleApplying constructivist approach in the EFL Methodology teaching.uk_UA
dc.title.alternativeЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
258464-Текст статті-594746-1-10-20220607 (1).pdf733,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.