Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625
Title: Applying constructivist approach in the EFL Methodology teaching.
Other Titles: ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Authors: Гембарук, Алла Степанівна
Keywords: constructivist approach
constructivist principles
constructivist learning environment
EFL Methodology teaching
PRESETT Curriculum on Methodology
New Generation School Teachers project
Issue Date: 28-Apr-2022
Publisher: Умань : Візаві, 2022
Citation: Гембарук, А. (2022). ЗАСТОСУВАННЯ КОНСТРУКТИВІСТСЬКОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (1(25), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464
Abstract: У статті досліджуються шляхи застосування конструктивістського підходу у викладанні Методики навчання англійської мови відповідно до нової типової програми, розробленої в рамках спільного проєкту Міністерства освіти і науки України та Британської Ради в Україні «Шкільний вчитель нового покоління» (2013–2019 рр). Дослідження проводилось на базі Уманського державного педагогічного університеуі імені Павла Тичини. Були використані такі методи дослідження: аналіз навчальної програми, спостереження навчальних занять з Методики навчання англійської мови, анкетування, яке здійснювалося шляхом онлайн опитування через Гугл форму. Аналіз навчальної програми здійснено шляхом порівняння основних засад конструктивістського підходу з принципами, на яких базується програма з методики. Визначено та охарактеризовано шляхи застосування принципів конструктивістського підходу; описано особливості освітнього середовища, побудованого на засадах цього підходу. Аналіз занять з Методики навчання англійської мови слугували додат
Description: https://doi.org/10.31499/2307-4914.1.2022.258464
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15625
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
258464-Текст статті-594746-1-10-20220607 (1).pdf733,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.