Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15643
Title: | СУТНІСТЬ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНОЇ ШКОЛИ: ДОСВІД США |
Other Titles: | СУТНІСТЬ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНОЇ ШКОЛИ: ДОСВІД США |
Authors: | Сліпенко, Вікторія Олександрівна |
Keywords: | підприємницька компетентність учні розвиток США сутність |
Issue Date: | 12-Oct-2022 |
Publisher: | Умань : Візаві |
Citation: | Сутність, мета та завдання розвитку підприємницької компетентності учнів середної школи: досвід сша: матеріали V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (Умань‚ 20 жовтня 2022 р.) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини [та ін.] ; [редкол.: О. І. Безлюдний, Т. Л. Годованюк, І. С. Постоленко [та ін.] ; відпов. за вип. І. Ю. Гурський]. Умань : Візаві‚ 2022. С.172–176 |
Series/Report no.: | УДК;37:001.895(477+100)(06) I-66 |
Abstract: | Перехід України до нових форм економічних відносин супроводжується активізацією підприємництва, конкуренцією, зростанням вимог до рівня підготовки молоді, яка у свою чергу, повинна прилучитись до витоків підприємницької освіти, та забезпечити незворотність економічного зростання держави, ґарантувати її розвиток у майбутньому на рівні економічно розвинутих держав світу. Цікавим і корисним є досвід організації підприємницької освіти та виховання в Сполучених Штатах Америки, із сталими традиціями демократії, захисту свобод і прав людини, в яких законодавчо – на державному рівні підтримується й захищається приватна власність та індивідуальна діяльність. До того ж розвиток в учнів підприємницької компетентності визнається педагогами США як найважливіший результат діяльності шкіл на сьогоднішній день. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15643 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Сліпенко_СУтністьРПК.pdf | 5,27 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.