Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15646
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудник, Наталка Василівна-
dc.contributor.authorБезлюдна, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2023-11-08T09:44:31Z-
dc.date.available2023-11-08T09:44:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБезлюдна Н. В., Дудник Н. В. Використання кейс-стаді в процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час прийняття управлінських рішень. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. №2. Умань.: ВПЦ «Візаві», 2022. С. 106-114.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15646-
dc.descriptionhttp://znp.udpu.edu.ua/article/view/262938 .uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто проблему формування у майбутніх менеджерів освіти професійного досвіду ухвалення управлінських рішень під час використання методу кейс-стаді. Подано теоретичне обґрунтування доцільності використання кейс-стаді у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час ухвалення управлінських рішень: визначено поняття кейс-стаді як спеціально підготовленого навчального матеріалу; з’ясовано переваги та недоліки кейс-стаді; окреслено вимоги до кейсів; простежено окремі аспекти його реалізації в освітньому процесі закладу вищої педагогічної освіти; наведено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом; представлено авторський підхід до застосування кейс-стаді під час професійної підготовки майбутніх менеджерів освітиuk_UA
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk_UA
dc.subjectкейс; кейс-стаді; професійна компетентність; компетентнісний підхід; професійно-етична компетентність; майбутні менеджери освіти; освітній процес; управлінське рішення.uk_UA
dc.titleВикористання кейс-стаді в процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час прийняття управлінських рішень.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
262938-Текст статті-605678-1-10-20220815.pdf612,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.