Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15646
Title: | Використання кейс-стаді в процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час прийняття управлінських рішень. |
Authors: | Дудник, Наталка Василівна Безлюдна, Наталія Валентинівна |
Keywords: | кейс; кейс-стаді; професійна компетентність; компетентнісний підхід; професійно-етична компетентність; майбутні менеджери освіти; освітній процес; управлінське рішення. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Умань : ВПЦ «Візаві» |
Citation: | Безлюдна Н. В., Дудник Н. В. Використання кейс-стаді в процесі формування професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час прийняття управлінських рішень. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. №2. Умань.: ВПЦ «Візаві», 2022. С. 106-114. |
Abstract: | Розглянуто проблему формування у майбутніх менеджерів освіти професійного досвіду ухвалення управлінських рішень під час використання методу кейс-стаді. Подано теоретичне обґрунтування доцільності використання кейс-стаді у формуванні професійної компетентності майбутніх менеджерів освіти під час ухвалення управлінських рішень: визначено поняття кейс-стаді як спеціально підготовленого навчального матеріалу; з’ясовано переваги та недоліки кейс-стаді; окреслено вимоги до кейсів; простежено окремі аспекти його реалізації в освітньому процесі закладу вищої педагогічної освіти; наведено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом; представлено авторський підхід до застосування кейс-стаді під час професійної підготовки майбутніх менеджерів освіти |
Description: | http://znp.udpu.edu.ua/article/view/262938 . |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15646 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
262938-Текст статті-605678-1-10-20220815.pdf | 612,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.