Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНещадим, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorТимчук, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-17T08:27:08Z-
dc.date.available2023-11-17T08:27:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТимчук С., Нещадим Л. Голістичний підхід до якості обслуговування: інтеграція знань про товари у галузі ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. Випуск 51. 2023.uk_UA
dc.identifier.otherhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2493/2412-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15703-
dc.descriptionhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2493/2412uk_UA
dc.description.abstractГолістичний підхід до якості обслуговування є важливим аспектом в галузі ресторанного бізнесу. Інтеграція знань про товари може виявитись ефективним інструментом для поліпшення якості обслуговування. Дослі-джено фактори, які впливають на якість обслуговування в ресторанному бізнесі. Встановлено необхідність наявності спеціалізованих знань у персоналу ресторану про товари для надання якісного обслуговування. Встановлено взаємозв'язки між знаннями про товари і якістю обслуговування в ресторанному бізнесі. Компе-тентність персоналу у сфері товарознавства сприяє якісній підготовці та сервісу, що відповідають потребам клієнтів, та створює позитивний досвід відвідування ресторану. Висвітлюються переваги голістичного підходу до якості обслуговування в контексті інтеграції знань про товари, як напряму покращення ефективності про-цесів обслуговування, забезпечення високої якості продуктів та послуг, збільшення клієнтської задоволеності та залучення нових клієнтів.uk_UA
dc.publisherЕкономіка та суспільствоuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectтоварознавствоuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.titleГолістичний підхід до якості обслуговування: інтеграція знань про товари у галузі ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2493-Текст статті-2406-1-10-20230630.pdf356,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.