Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15703
Title: Голістичний підхід до якості обслуговування: інтеграція знань про товари у галузі ресторанного бізнесу
Authors: Нещадим, Людмила Миколаївна
Тимчук, Світлана Володимирівна
Keywords: якість обслуговування
ресторанний бізнес
товарознавство
конкурентні переваги
персонал
клієнт
Issue Date: 2023
Publisher: Економіка та суспільство
Citation: Тимчук С., Нещадим Л. Голістичний підхід до якості обслуговування: інтеграція знань про товари у галузі ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. Випуск 51. 2023.
Abstract: Голістичний підхід до якості обслуговування є важливим аспектом в галузі ресторанного бізнесу. Інтеграція знань про товари може виявитись ефективним інструментом для поліпшення якості обслуговування. Дослі-джено фактори, які впливають на якість обслуговування в ресторанному бізнесі. Встановлено необхідність наявності спеціалізованих знань у персоналу ресторану про товари для надання якісного обслуговування. Встановлено взаємозв'язки між знаннями про товари і якістю обслуговування в ресторанному бізнесі. Компе-тентність персоналу у сфері товарознавства сприяє якісній підготовці та сервісу, що відповідають потребам клієнтів, та створює позитивний досвід відвідування ресторану. Висвітлюються переваги голістичного підходу до якості обслуговування в контексті інтеграції знань про товари, як напряму покращення ефективності про-цесів обслуговування, забезпечення високої якості продуктів та послуг, збільшення клієнтської задоволеності та залучення нових клієнтів.
Description: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2493/2412
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15703
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
2493-Текст статті-2406-1-10-20230630.pdf356,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.