Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоворознюк, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-11-20T13:48:34Z-
dc.date.available2023-11-20T13:48:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПоворознюк І.М. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Якість та безпечність товарів: [матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (28 квітня 2023 року) / за наук. ред. д.т.н., проф. В. В. Ткачук. ‒ Луцьк : Вежа-Друк, 2023. С.188-190uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15710-
dc.description.abstractСучасне суспільство переживає черговий виток революції якості. Сьогодні кожна людина звикає до думки, що всі товари та послуги в апріорі безпечні, і вибір вона свій робить за додатковими показниками: смак, склад, екологічність, соціальна значущість, враження тощо. На сьогодні якість послуги – це база для міцного фундаменту будь-якого бізнесу.uk_UA
dc.publisherЛуцьк : Вежа-Друкuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 658.56:006.83(082)     М 34;-
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.title.alternativeОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Поворознюк.pdf226,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.