Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15710
Title: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Other Titles: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Authors: Поворознюк, Інна Миколаївна
Keywords: якість продукції
ресторанний бізнес
індустрія гостинності
готельний бізнес
Issue Date: 2023
Publisher: Луцьк : Вежа-Друк
Citation: Поворознюк І.М. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Якість та безпечність товарів: [матеріали VІІ міжнародної науково-практичної конференції, Луцьк (28 квітня 2023 року) / за наук. ред. д.т.н., проф. В. В. Ткачук. ‒ Луцьк : Вежа-Друк, 2023. С.188-190
Series/Report no.: УДК 658.56:006.83(082)     М 34;
Abstract: Сучасне суспільство переживає черговий виток революції якості. Сьогодні кожна людина звикає до думки, що всі товари та послуги в апріорі безпечні, і вибір вона свій робить за додатковими показниками: смак, склад, екологічність, соціальна значущість, враження тощо. На сьогодні якість послуги – це база для міцного фундаменту будь-якого бізнесу.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15710
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Поворознюк.pdf226,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.