Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогашко, Олександр Леонідович-
dc.date.accessioned2023-11-23T13:58:59Z-
dc.date.available2023-11-23T13:58:59Z-
dc.date.issued2023-05-12-
dc.identifier.citationБогашко О. Л. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 119–121.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1p84icB52IHzEPo--Jbxk80bPEWbUZnet/viewuk_UA
dc.description.abstractУкраїна залишається промислово розвиненою країною, провідним завданням якої є модернізація вітчизняного виробництва та підвищення міжнародної конкурентоспроможності на глобальних ринках промислової продукції. Розвиток споживчих ринків, тенденції масового та швидкого споживання, принципові зміни в моделях споживчої поведінки – все це формує нове маркетингове середовище підприємств, спричиняє зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів та вимагає розроблення нових підходів до розвитку маркетингової діяльності підприємств, передусім, із застосуванням Інтернет-технологій. Перевагами застосування маркетингових Інтернет-технологій є невеликі витрати, різноманітність інструментів, можливість забезпечити значну широту охоплення і адресність впливу на цільову аудиторію, миттєвий доступ на ринок будь-якої країни чи регіону, можливість оцінити ефективність бізнесу.uk_UA
dc.publisherЛуцьк : ЛНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:004.67 (043.2)-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінтернет-технологііїuk_UA
dc.subjectпромисловістьuk_UA
dc.subjectпромисловий маркетингuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleРозвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологійuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Rozvytok_marketynhovoi.pdf807,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.