Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735
Title: Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій
Other Titles: Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій
Authors: Богашко, Олександр Леонідович
Keywords: маркетинг
глобалізація
інтернет-технологіії
промисловість
промисловий маркетинг
управління
Issue Date: 12-May-2023
Publisher: Луцьк : ЛНТУ
Citation: Богашко О. Л. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 119–121.
Series/Report no.: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Abstract: Україна залишається промислово розвиненою країною, провідним завданням якої є модернізація вітчизняного виробництва та підвищення міжнародної конкурентоспроможності на глобальних ринках промислової продукції. Розвиток споживчих ринків, тенденції масового та швидкого споживання, принципові зміни в моделях споживчої поведінки – все це формує нове маркетингове середовище підприємств, спричиняє зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів та вимагає розроблення нових підходів до розвитку маркетингової діяльності підприємств, передусім, із застосуванням Інтернет-технологій. Перевагами застосування маркетингових Інтернет-технологій є невеликі витрати, різноманітність інструментів, можливість забезпечити значну широту охоплення і адресність впливу на цільову аудиторію, миттєвий доступ на ринок будь-якої країни чи регіону, можливість оцінити ефективність бізнесу.
Description: https://drive.google.com/file/d/1p84icB52IHzEPo--Jbxk80bPEWbUZnet/view
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Rozvytok_marketynhovoi.pdf807,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.