Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763
Назва: READINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIES
Інші назви: ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ
Автори: Крамська, Зоя Михайлівна
Ключові слова: інноваційна діяльність
готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності
творча та авторська готовність до інноваційної діяльності
інноваційна позиція майбутнього вчителя, ситуативна
Дата публікації: 30-кві-2023
Видавництво: Modern engineering and innovative technologies
Бібліографічний опис: Крамська З. М., Попиченко, С. С. (2023). READINESS OF THE FUTURE TEACHER FOR INNOVATIVE ACTIVITIES. Modern Engineering and Innovative Technologies, 2023. 3(26-03), Pp. 208–213
Серія/номер: УДК;378.091.2
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сутність та зміст готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності у вищій педагогічній школі. Представлено сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів у контексті готовності майбутнього вчителя до інноваційної діяльності. Визначена та охарактеризована готовність майбутнього вчителя до інноваційної діяльності; динаміка інноваційного освітнього процесу. Виокремлено власні рекомендації щодо розвитку інноваційної поведінки майбутнього вчителя.
Опис: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-26-03-087
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15763
ISSN: 2567-5273
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Попиченко С.С. Крамська З.М..pdf521,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.