Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764
Назва: RESEARCH OF THE INFLUENCE OF PERSONALLY FOCUSED TECHNOLOGIES ON IMPROVING THE ACHIEVEMENTS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS
Інші назви: ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Попиченко, Світлана Сергіївна
Ключові слова: особистісно-орієнтоване навчання
учні початкової школи
саморозвиток
індивідуалізоване навчання
Дата публікації: 30-чер-2022
Видавництво: Modern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal.
Бібліографічний опис: Попиченко С.С. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Modern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal. Issue 21. Part 3. Pp. 61-70.
Серія/номер: УДК;37.042
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто положення сучасних досліджень, присвячених особистісно орієнтованому навчанню.Апробація різних педагогічних технологій індивідуалізованого навчання визначила умови позитивного впливу для розвитку і саморозвитку особистості учня початкової школи, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей
Опис: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit21-03/meit21-03
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764
ISSN: 2567-5273
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття Попиченко.pdf2,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.