Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764
Назва: | RESEARCH OF THE INFLUENCE OF PERSONALLY FOCUSED TECHNOLOGIES ON IMPROVING THE ACHIEVEMENTS OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS |
Інші назви: | ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Попиченко, Світлана Сергіївна |
Ключові слова: | особистісно-орієнтоване навчання учні початкової школи саморозвиток індивідуалізоване навчання |
Дата публікації: | 30-чер-2022 |
Видавництво: | Modern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal. |
Бібліографічний опис: | Попиченко С.С. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПІДВИЩЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Modern engineering and innovative technologies. international periodic scientific journal. Issue 21. Part 3. Pp. 61-70. |
Серія/номер: | УДК;37.042 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто положення сучасних досліджень, присвячених особистісно орієнтованому навчанню.Апробація різних педагогічних технологій індивідуалізованого навчання визначила умови позитивного впливу для розвитку і саморозвитку особистості учня початкової школи, виявлення та активного використання його індивідуальних особливостей |
Опис: | https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit21-03/meit21-03 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15764 |
ISSN: | 2567-5273 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття Попиченко.pdf | 2,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.