Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15776
Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Authors: | Хоменко, Людмила Миколаївна Сусла, Наталія Миколаївна |
Keywords: | проектування виріб конструкція тематичний план ескіз предмет |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Видавнича група "Наукові перспективи" |
Citation: | Хоменко Л. М., СуслаН.М. Організація конструкторської діяльності учнів на уроках технологій. Multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín “Věda a perspektivy” je registrován v České republice. Státní registrační číslo u Ministerstva kultury ČR: E 24142. 2023. Випуск № 9 (28). С. 143-155 |
Abstract: | Готовність до творчості, інноваційний стиль мислення – це ті якості, які необхідно розвивати в процесі навчання й виховання школярів. У зв’язку з цим перед сучасною педагогічною наукою та школою гостро стоїть питання про необхідність докорінних реформ у галузі освіти, спрямованих на всебічну підготовку підростаючого покоління, його цілісне й гармонійне формування, підвищення інтелектуального потенціалу особистості. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить організації навчально-виховного процесу в школі, який спроможний забезпечити розвиток кожного школяра, створення таких умов, завдяки яким творчий розвиток кожного є умовою вільного розвитку всіх учнів. Разом з тим практика свідчить про те, що вчитель не завжди використовує можливості навчальних занять для розвитку творчості, формування індивідуальності учнів, їх самостійності, ініціативності, що дуже важливо саме в підлітковому віці, коли відбувається вибір певної соціальної позиції. |
Description: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/6473/6506 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15776 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття Хоменко Л.М, Сусла Н.М.pdf | 366,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.