Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15781
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельникова, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorСемчук, Богдан Іванович-
dc.contributor.authorГарбар, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-11-29T08:30:23Z-
dc.date.available2023-11-29T08:30:23Z-
dc.date.issued2023-07-30-
dc.identifier.citationМельникова О.М., Семчук Б.І., Гарбар С.В. Безпечна поведінка дошкільника у цифровому просторі в умовах партнерської взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти. Наука і техніка сьогодні. 2023. № 9(23). С. 355-366.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15781-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/5613uk_UA
dc.description.abstractІнформатизація суспільства кардинально перебудовує простір дитинства, оскільки соціалізація дітей відбувається у процесі впливу різноманітної інформації – надміру «одоросленої», множинної і перенасиченої агресивними шаблонами. Метою статті є науково-теоретичне осмислення та обґрунтування практичних аспектів безпечної поведінки дошкільника у цифровому просторі в умовах партнерської взаємодії сім’ї і закладу дошкільної освіти. Доведено, що різноманітні гаджети та засоби цифрових технологій усе більше входять до найближчого інтелектуального оточення дитини, впливають на формування освітнього та виховного середовища, на процеси інтеріоризації та екстеріоризації, ігрової та навчальної діяльності дитини в цілому. З’ясовано, що безконтрольне та безвідповідальне використання інформаційно-комунікаційних технологій у цифровому просторі дітей можуть містити ризики для фізичного, емоційного та психологічного здоров’я, розвитку та благополуччя дошкільників. Дослідження безпечної поведінки дошкільників у цифровому просторі у контексті партнерської взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти дало змогу визначити основні поняття «середовище», «простір», «цифровий простір», «безпечна поведінка».З’ясовано, що небезпечний онлайн-світ для дітей дошкільного віку провокує виникнення негативних проявів поведінки, жорстокості, насильства, страху, почуття невпевненості, підвищення тривожності і стану незахищеності. У науковій розвідці визначено причини занурення сучасного дошкільника в цифровий простір. Розкрито переваги раннього занурення дошкільника в цифровий простір. Продемонстровано ризики раннього занурення дошкільника в цифровий простір. Запропоновано шляхи безпечного занурення дошкільників у цифровий простір. Окреслено ключові поради для батьків та вихователів щодо безпечності цифрового простору дошкільників, серед яких спільне дослідження, заохочення дитини Інтернетом у спільній кімна’ті, здійснення батьківського контролю, безпечність пошуку у мережі, використання паролів, обрання сайтів відповідно до віку, встановлення правил роботи у мережі. Зроблено висновки про те, що цифровий простір закладу дошкільної освіти буде розвивальним i безпечним, якщо ним мудро керуватиме педагог і продовжуватиме пропагувати ці ідеї сім’я та найближче оточення дитини дошкільникаuk_UA
dc.publisherНаука і техніка сьогодні.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[373.2:159.9.019.4-027.45]:004]]:373.2.064.1(045)-
dc.subjectДошкільникuk_UA
dc.subjectЦифровий простірuk_UA
dc.subjectБезпечна поведінкаuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectВзаємодіяuk_UA
dc.titleБезпечна поведінка дошкільника у цифровому просторі в умовах партнерської взаємодії сім’ї та закладу дошкільної освіти.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7. Мельникова, Семчук, Гарбар (Б).pdf341,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.