Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790
Назва: Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти
Автори: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Васильєва, Дарина Володимирівна
Ключові слова: змішане навчання
навчання математики
організація навчання математики
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український педагогічний журнал
Бібліографічний опис: Годованюк Т. Л., Васильєва Д. В. Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 105 – 115.
Серія/номер: УДК;373:51:004
Короткий огляд (реферат): Одним із ефективних освітніх трендів, що активно запроваджується у багатьох країнах світу, є змішане навчання. У статтіописані деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Наведені різні означення та моделі змішаного навчання. Визначені особливості, переваги і недоліки змішаного навчання. Проаналізовані результати опи-тування 207 українських учителів математики, що мають досвід організації змішаного навчання математики під час пандемії. Показано, що учні і вчителі ставляться переважно позитивно до цієї технології навчання.
Опис: URL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/issue/view/36/5
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.