Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790
Назва: | Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти |
Автори: | Годованюк, Тетяна Леонідівна Васильєва, Дарина Володимирівна |
Ключові слова: | змішане навчання навчання математики організація навчання математики |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Український педагогічний журнал |
Бібліографічний опис: | Годованюк Т. Л., Васильєва Д. В. Деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Український педагогічний журнал. 2022. № 2. С. 105 – 115. |
Серія/номер: | УДК;373:51:004 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із ефективних освітніх трендів, що активно запроваджується у багатьох країнах світу, є змішане навчання. У статтіописані деякі аспекти організації змішаного навчання математики в закладах середньої освіти. Наведені різні означення та моделі змішаного навчання. Визначені особливості, переваги і недоліки змішаного навчання. Проаналізовані результати опи-тування 207 українських учителів математики, що мають досвід організації змішаного навчання математики під час пандемії. Показано, що учні і вчителі ставляться переважно позитивно до цієї технології навчання. |
Опис: | URL: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/issue/view/36/5 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15790 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ.pdf | 915,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.