Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15802
Title: | Особливості фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства в контексті формування правової культури |
Other Titles: | Особливості фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства в контексті формування правової культури |
Authors: | Коваль, Дар'я Сергіївна |
Keywords: | фахова підготовка, майбутні учителі історії та правознавства, формування правової культури, права, повноваження, обов'язки, професійно значущі та особисті якості. |
Issue Date: | 1-Oct-2021 |
Publisher: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Citation: | Коваль, Д. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(22), 82–94. |
Series/Report no.: | Проблеми підготовки сучасного вчителя;№ 2(22) (2020) |
Abstract: | Здійснено аналіз особливостей фахової підготовки майбутніх учителів історії та правознавства в контексті формування правової культури, який дозволив розкрити специфіку цієї підготовки, її напрями, функції та якості майбутніх учителів історії та правознавства. Визначено зміст фахової підготовки студентів та виокремлено загальнопедагогічні і правові знання вчителів історії і правознавства у порівнянні із правовими знаннями вчителів загальноосвітніх предметів і класних керівників. Розкрито види професійної діяльності майбутнього учителя історії і правознавства: організаційно-управлінська, діагностико-прогностична, правовиховна, корекційно-розвиваюча, консультативно-правова, превентивна, власне-правова. |
Description: | https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(22).2020.219419 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15802 |
Appears in Collections: | Історичний факультет |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
219419-Текст статті-496450-1-10-20201217.pdf | 522,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.