Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.contributor.authorЗброй, Валентина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T07:49:13Z-
dc.date.available2023-12-01T07:49:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравчук Н. П., Зброй В. В. Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2023. Вип. 86. С. 61–65. http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15834-
dc.descriptionhttp://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdfuk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено важливості використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку як складової сучасного освітнього процесу закладів дошкільної освіти. Уточнено поняття «обдарованість», «обдаровані діти», як інтегрованої якості особистості, яке характеризується проявом творчої активності, нестандартним підходом до вирішення різних ситуацій, спрямованістю на певний результат, наявністю підвищеного інтересу до виконання завдань тощо. Зазначено, що у дитини можуть яскраво проявлятися ті чи інші здібності, але це не означає, що дитина обдарована у певній галузі. Педагогам необхідно надати дитині змогу займатися тим, що їй найбільше подобається, що виходить краще та, що надає найбільшого задоволення. Досліджено також поняття «STREAM» і «STREAM-освіта», які характеризуються як сучасна, актуальна модель освіти, що відповідає потребам сучасного суспільства та як новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Установлено, що цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Відзначено, що LEGO-конструювання є одним із засобів STREAM-освіти, який надає широкі можливості для педагога поєднувати ігрову діяльність із дослідницькою та експериментальною; а у обдарованих дітей розвиває інженерний стиль мислення, вміння виходити з критичних ситуацій; сприяє формуванню науково-технічної орієнтації. Наведено основні методичні рекомендації по використанню LEGO в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку та створення відповідного розвиваючого середовища у закладах дошкільної освіти. Зазначено особливості організації занять LEGO-конструювання. Сформульовано висновки та визначено перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;373.2.017:376-056.45(045)-
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectобдаровані дітиuk_UA
dc.subjectSTREAMuk_UA
dc.subjectSTREAM-освітаuk_UA
dc.subjectLEGO-конструюванняuk_UA
dc.titleВикористання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeВикористання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
10[1].pdf250,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.