Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15860
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХоменко, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T11:26:19Z-
dc.date.available2023-12-01T11:26:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationХоменко Л. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи в процесі проектування швейних виробів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2022. Вип. 2 (26). С. 70-76uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15860-
dc.description.abstractЕкспериментальна робота викрила роз'єднання знань учнів та їх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Підлітками дуже швидко засвоюється весь обсяг інформації про графічно-конструкторські особливості етапів конструкторської діяльності, але найцікавіший (на даному етапі) пізнавальний компонент діяльності вже позаду, залишається робота над формуванням спеціальних умінь і навичок, яка потребує терпіння, працелюбності, вольових зусиль, акуратності, посидючості тощо. Це більш тривалий етап, ніж етап засвоєння знань. Якщо побудувати уроки таким чином, щоб здійснювалося тривале повторення одного й того ж конструкторського прийому в дії, тоді діти втрачають інтерес до знань. Саме тому розроблена нами система творчих завдань побудована таким чином, що здійснюється циклічне повторення конструкцій, що розроблюються, і виконання технічного моделювання на більш високому рівні складності. Окрім цього, в процесі виконання розробки моделі на всіх послідовних етапах конструкторської діяльності (проектування моделі, розробка конструкції і виконання технічного моделювання виробу) постійно вдосконалюється і підвищується майстерність учнів.uk_UA
dc.publisherУмань : Візавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;687(073)-
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectкресленняuk_UA
dc.subjectздібністьuk_UA
dc.titleРозвиток творчих здібностей учнів основної школи в процесі проектування швейних виробівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
267623-Текст статті-617463-1-10-20221122.pdf466,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.