Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15860
Title: | Розвиток творчих здібностей учнів основної школи в процесі проектування швейних виробів |
Authors: | Хоменко, Людмила Миколаївна |
Keywords: | проектування творчість діяльність модель креслення здібність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Умань : Візаві |
Citation: | Хоменко Л. Розвиток творчих здібностей учнів основної школи в процесі проектування швейних виробів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань, 2022. Вип. 2 (26). С. 70-76 |
Series/Report no.: | УДК;687(073) |
Abstract: | Експериментальна робота викрила роз'єднання знань учнів та їх умінь і навичок, тобто знання засобів здійснення діяльності ще не свідчать про майстерність виконання роботи. Підлітками дуже швидко засвоюється весь обсяг інформації про графічно-конструкторські особливості етапів конструкторської діяльності, але найцікавіший (на даному етапі) пізнавальний компонент діяльності вже позаду, залишається робота над формуванням спеціальних умінь і навичок, яка потребує терпіння, працелюбності, вольових зусиль, акуратності, посидючості тощо. Це більш тривалий етап, ніж етап засвоєння знань. Якщо побудувати уроки таким чином, щоб здійснювалося тривале повторення одного й того ж конструкторського прийому в дії, тоді діти втрачають інтерес до знань. Саме тому розроблена нами система творчих завдань побудована таким чином, що здійснюється циклічне повторення конструкцій, що розроблюються, і виконання технічного моделювання на більш високому рівні складності. Окрім цього, в процесі виконання розробки моделі на всіх послідовних етапах конструкторської діяльності (проектування моделі, розробка конструкції і виконання технічного моделювання виробу) постійно вдосконалюється і підвищується майстерність учнів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15860 |
Appears in Collections: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
267623-Текст статті-617463-1-10-20221122.pdf | 466,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.