Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15866
Назва: Маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств
Автори: Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Пачева, Наталія Олександрівна
Ключові слова: маркетингова стратегія
інноваційний розвиток
підприємства
фактори впливу
бізнес-середовище
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Корнієнко Т., Подзігун С., Пачева Н. Маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств. Економіка та суспільство. 2023. № 53.
Серія/номер: УДК;339.138:631.11:005.332
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз сучасного стану та тенденцій інноваційного розвитку України серед інших країн світу. Результати оцінювання інноваційної спроможності України свідчать про необхідність розроблення єдиної та узгодженої стратегії розвитку та вказують на необхідність здійснення реальних кроків у напрямку реалізації структурних змін в економіці, а також стимулювання бізнесу до інновацій. Зазначено основі рушійні сили інноваційної діяльності для вітчизняних підприємств та головні проблеми, що перешкоджають розвитку такої діяльності. Визначено етапи процесу розробки маркетингової стратегії інноваційного розвитку вітчизняних підприємств. Доведено, що маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств передбачає пошук довгострокових рішень та можливостей адаптуватися до різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища характерних для конкретного підприємства.
Опис: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-8525
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15866
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Корнієнко_Подзігун_Пачева_стаття.pdf331,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.