Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15866
Title: Маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств
Authors: Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Подзігун, Світлана Миколаївна
Пачева, Наталія Олександрівна
Keywords: маркетингова стратегія
інноваційний розвиток
підприємства
фактори впливу
бізнес-середовище
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Citation: Корнієнко Т., Подзігун С., Пачева Н. Маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств. Економіка та суспільство. 2023. № 53.
Series/Report no.: УДК;339.138:631.11:005.332
Abstract: Здійснено аналіз сучасного стану та тенденцій інноваційного розвитку України серед інших країн світу. Результати оцінювання інноваційної спроможності України свідчать про необхідність розроблення єдиної та узгодженої стратегії розвитку та вказують на необхідність здійснення реальних кроків у напрямку реалізації структурних змін в економіці, а також стимулювання бізнесу до інновацій. Зазначено основі рушійні сили інноваційної діяльності для вітчизняних підприємств та головні проблеми, що перешкоджають розвитку такої діяльності. Визначено етапи процесу розробки маркетингової стратегії інноваційного розвитку вітчизняних підприємств. Доведено, що маркетингова стратегія інноваційного розвитку підприємств передбачає пошук довгострокових рішень та можливостей адаптуватися до різних факторів внутрішнього та зовнішнього середовища характерних для конкретного підприємства.
Description: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-53-8525
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15866
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Корнієнко_Подзігун_Пачева_стаття.pdf331,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.