Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-04T08:15:40Z-
dc.date.available2023-12-04T08:15:40Z-
dc.date.issued2023-01-
dc.identifier.citationSovgira S. Professionalism of the future teacher of chemistry as a criteria of the quality of his methodological training. Modern engineering and innovative technologies. Issue №25 part 3. pp. 43 - 50uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15890-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit25-03-024uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються термінологічні аспекти професіоналізму майбутнього вчителя хімії як критерію якості його методичної підготовки. Визначено, що ціннісною домінантою модернізації методичної підготовки є професіоналізм майбутнього вчителя, який розглядаємо як цільовий орієнтир побудови та інтегративний критерій якості методичної підготовки майбутнього вчителя та як його особистісна цінність. Особливу увагу приділено вимогам суспільства та держави до якості підготовки сучасного вчителя як найбільш загальні орієнтири у побудові методичної підготовки майбутнього вчителя хімії. Визначено особистісні та професійні якості майбутнього вчителя хімії, що визначають його професійну готовність, зокрема соціальна та професійна позиція, професійна спрямованість. Потрактовано поняття «професіоналізм» та розкрито найважливіші інваріанти професіоналізму майбутнього вчителя хімії.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Co Lußstr.13 .76227 Karlsruhe, Germanyuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;387.018.8:373.5.011.3-051:54-027.568(045)-
dc.subjectПрофесіоналізмuk_UA
dc.subjectМайбутній учитель хіміїuk_UA
dc.subjectЗдобувачuk_UA
dc.subjectКритерій якостіuk_UA
dc.subjectМетодична підготовкаuk_UA
dc.subjectОсвітній процесuk_UA
dc.titlePROFESSIONALISM OF THE FUTURE TEACHER OF CHEMISTRY AS A CRITERIA OF THE QUALITY OF HIS METHODOLOGICAL TRAININGuk_UA
dc.title.alternativeПРОФЕСІОНАЛІЗМ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ЯК КРИТЕРІЙ ЯКОСТІ ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття докинути.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.