Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15890
Title: PROFESSIONALISM OF THE FUTURE TEACHER OF CHEMISTRY AS A CRITERIA OF THE QUALITY OF HIS METHODOLOGICAL TRAINING
Other Titles: ПРОФЕСІОНАЛІЗМ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ЯК КРИТЕРІЙ ЯКОСТІ ЙОГО МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Authors: Совгіра, Світлана Василівна
Keywords: Професіоналізм
Майбутній учитель хімії
Здобувач
Критерій якості
Методична підготовка
Освітній процес
Issue Date: Jan-2023
Publisher: Sergeieva&Co Lußstr.13 .76227 Karlsruhe, Germany
Citation: Sovgira S. Professionalism of the future teacher of chemistry as a criteria of the quality of his methodological training. Modern engineering and innovative technologies. Issue №25 part 3. pp. 43 - 50
Series/Report no.: УДК;387.018.8:373.5.011.3-051:54-027.568(045)
Abstract: У статті розглядаються термінологічні аспекти професіоналізму майбутнього вчителя хімії як критерію якості його методичної підготовки. Визначено, що ціннісною домінантою модернізації методичної підготовки є професіоналізм майбутнього вчителя, який розглядаємо як цільовий орієнтир побудови та інтегративний критерій якості методичної підготовки майбутнього вчителя та як його особистісна цінність. Особливу увагу приділено вимогам суспільства та держави до якості підготовки сучасного вчителя як найбільш загальні орієнтири у побудові методичної підготовки майбутнього вчителя хімії. Визначено особистісні та професійні якості майбутнього вчителя хімії, що визначають його професійну готовність, зокрема соціальна та професійна позиція, професійна спрямованість. Потрактовано поняття «професіоналізм» та розкрито найважливіші інваріанти професіоналізму майбутнього вчителя хімії.
Description: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit25-03-024
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15890
ISSN: 2567-5273
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття докинути.pdf1,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.