Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15909
Title: Формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів в умовах неформальної освіти
Authors: Ткачук, Галина Володимирівна
Медведєва, Марія Олександрівна
Keywords: математична компетентність
студенти педагогічних університетів
компетентність
неформальна освіта
лінійна алгебра
онлайнові курси
освітні платформи
Issue Date: 2023
Publisher: СумДПУім.А.С.Макаренка
Citation: Ткачук Г., Медведєва М. Формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів в умовах неформальної освіти. Освіта. Інноватика. Практика, 2023. Том11, №3. С. 39-46
Series/Report no.: УДК;378.4.017:005.336.2]:[004.9:316.77](045)
Abstract: Математична компетентність студентів педагогічних закладів є важливою складовою їх професійної підготовки, яка проявляється у вміннях застосовувати отримані математичні знання та уміння для розв’язування різноманітних завдань. Основною перешкодою на шляху формування даної компетентності і здобуття освіти загалом вбачаємо нестабільну ситуацію в країні внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України. Педагогічна спільнота вже давно звернула увагу на такий спосіб здобуття знань та формування умінь як неформальна освіта. Вона передбачає, що студенти навчаються в межах якісно підготовлених професійними фахівцями світових закладів освіти навчальних курсів, які розташовані на онлайнових платформах. Тому існує потреба аналізу таких платформ і пошуку відповідних навчальних курсів, які дадуть змогу студентові отримати якісну освіту та удосконалити відповідні компетентності. У роботі уточнено поняття «математичної компетентності» та визначено її структуру. Проаналізовано компоненти математичної компетентності та визначено можливості неформальної освіти щодо реалізації кожного з компонентів. Шляхом аналізу нормативних документів виявлено основну ідею неформальної освіти, що вказує на оновлення та поглиблення компетентностей майбутнього фахівця протягом всього періоду здобуття формальної (традиційної) освіти, а в подальшому і протягом всього життя. Порівняльний аналіз різних платформ здобуття неформальної освіти виявив значний потенціал для формування математичної компетентності студентів педагогічних університетів. Зокрема, здійснено аналіз навчальних курсів для неформальної освіти з дисципліни «Лінійна алгебра», які можна використовувати для поглиблення та удосконалення математичної компетентності студентів.
Description: https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i3-006
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15909
ISSN: 2616-650X
Appears in Collections:Факультет фізики, математики та інформатики

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття_Ткачук_Медведєва.pdf718,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.