Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холод, Інна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Гончарук, Валентина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-11T06:33:32Z | - |
dc.date.available | 2023-12-11T06:33:32Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-22 | - |
dc.identifier.citation | Холод, І. В., Гончарук, В. А., & Стоколос-Ворончук, О. О. (2023). Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу. Академічні візії. (17). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259 | uk_UA |
dc.identifier.other | http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7774459 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955 | - |
dc.description | https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259/238 | uk_UA |
dc.description.abstract | Соціально‐економічні зміни, процес глобалізації та інтернаціоналізації освіти, розвиток інформаційного суспільства, мобільність ринку праці в усьому світі вимагають розвитку національної системи освіти відповідно до світових стандартів і суспільних потреб. Проте всі зміни варто розглядати як постійний процес, що потребує системного підходу й взаємодії всіх учасників мовної освіти для досягнення позитивного результату. За останні кілька років інформаційні технології значно змінили спосіб, яким ми отримуємо й обробляємо інформацію, а також змінили вимоги до фахівців, зокрема до тих, хто працює з філологічними науками й дисциплінами. У статті зосереджено увагу на дослідженні нових можливостей, що відкриваються для здобувачів вищої освіти і викладачів філології завдяки діджиталізації та цифровізації.Проведено аналіз основних інноваційних змін, що пропонуються для ефективного розвитку філологічної освіти в Україні. Визначено, що використання комп’ютерних програм й інтернет‐ресурсів, віртуальних класів, мобільних додатків є одним із головних шляхів поліпшення якості мовної освіти. Проаналізовано також недоліки діджиталізації, зокрема проблему доступності технологій і ризик зниження якості навчання мови і літератури внаслідок широкого використання цифрових технологій і не врахування традиційних методів навчання. Інноваційна складова є важливим фактором успіху в сучасних умовах. Саме тому введення інноваційної освіти, що означає використання інноваційних методів і технологій навчання,– необхідне для ефективного розвитку. Стаття містить рекомендації щодо вибору оптимальних стратегій розвитку філологічної освіти в умовах діджиталізації. Основними стратегіями, які слід використовувати в сучасній філологічній освіті, є такі: когнітивна,компетентнісна, особистісно‐орієнтована та комунікативна. Комбіноване їх використання в освітньому процесі сприятиме значному підвищенню рівня знань і навичок у здобувачів освіти, а також мотивуватиме їх до подальшої навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Король Ірина Володимирівна | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134:81‐11(477):004.9 | - |
dc.subject | філологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | тенденції розвитку | uk_UA |
dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
dc.subject | оцифрування | uk_UA |
dc.subject | інноваційні методи | uk_UA |
dc.title | Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Холод+Інна+Володимирівна (1).pdf | 312,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.