Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолод, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorГончарук, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСтоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-11T06:33:32Z-
dc.date.available2023-12-11T06:33:32Z-
dc.date.issued2023-03-22-
dc.identifier.citationХолод, І. В., Гончарук, В. А., & Стоколос-Ворончук, О. О. (2023). Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу. Академічні візії. (17). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259uk_UA
dc.identifier.otherhttp://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7774459-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955-
dc.descriptionhttps://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259/238uk_UA
dc.description.abstractСоціально‐економічні зміни, процес глобалізації та інтернаціоналізації освіти, розвиток інформаційного суспільства, мобільність ринку праці в усьому світі вимагають розвитку національної системи освіти відповідно до світових стандартів і суспільних потреб. Проте всі зміни варто розглядати як постійний процес, що потребує системного підходу й взаємодії всіх учасників мовної освіти для досягнення позитивного результату. За останні кілька років інформаційні технології значно змінили спосіб, яким ми отримуємо й обробляємо інформацію, а також змінили вимоги до фахівців, зокрема до тих, хто працює з філологічними науками й дисциплінами. У статті зосереджено увагу на дослідженні нових можливостей, що відкриваються для здобувачів вищої освіти і викладачів філології завдяки діджиталізації та цифровізації.Проведено аналіз основних інноваційних змін, що пропонуються для ефективного розвитку філологічної освіти в Україні. Визначено, що використання комп’ютерних програм й інтернет‐ресурсів, віртуальних класів, мобільних додатків є одним із головних шляхів поліпшення якості мовної освіти. Проаналізовано також недоліки діджиталізації, зокрема проблему доступності технологій і ризик зниження якості навчання мови і літератури внаслідок широкого використання цифрових технологій і не врахування традиційних методів навчання. Інноваційна складова є важливим фактором успіху в сучасних умовах. Саме тому введення інноваційної освіти, що означає використання інноваційних методів і технологій навчання,– необхідне для ефективного розвитку. Стаття містить рекомендації щодо вибору оптимальних стратегій розвитку філологічної освіти в умовах діджиталізації. Основними стратегіями, які слід використовувати в сучасній філологічній освіті, є такі: когнітивна,компетентнісна, особистісно‐орієнтована та комунікативна. Комбіноване їх використання в освітньому процесі сприятиме значному підвищенню рівня знань і навичок у здобувачів освіти, а також мотивуватиме їх до подальшої навчальної діяльності.uk_UA
dc.publisherФОП Король Ірина Володимирівнаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;371.134:81‐11(477):004.9-
dc.subjectфілологічна освітаuk_UA
dc.subjectтенденції розвиткуuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectоцифруванняuk_UA
dc.subjectінноваційні методиuk_UA
dc.titleРозвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Холод+Інна+Володимирівна (1).pdf312,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.