Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955
Title: | Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу |
Authors: | Холод, Інна Володимирівна Гончарук, Валентина Анатоліївна Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна |
Keywords: | філологічна освіта тенденції розвитку цифрові технології оцифрування інноваційні методи |
Issue Date: | 22-Mar-2023 |
Publisher: | ФОП Король Ірина Володимирівна |
Citation: | Холод, І. В., Гончарук, В. А., & Стоколос-Ворончук, О. О. (2023). Розвиток філологічної освіти в Україні в умовах діджиталізації та цифровізації освітнього процесу. Академічні візії. (17). вилучено із https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259 |
Series/Report no.: | УДК;371.134:81‐11(477):004.9 |
Abstract: | Соціально‐економічні зміни, процес глобалізації та інтернаціоналізації освіти, розвиток інформаційного суспільства, мобільність ринку праці в усьому світі вимагають розвитку національної системи освіти відповідно до світових стандартів і суспільних потреб. Проте всі зміни варто розглядати як постійний процес, що потребує системного підходу й взаємодії всіх учасників мовної освіти для досягнення позитивного результату. За останні кілька років інформаційні технології значно змінили спосіб, яким ми отримуємо й обробляємо інформацію, а також змінили вимоги до фахівців, зокрема до тих, хто працює з філологічними науками й дисциплінами. У статті зосереджено увагу на дослідженні нових можливостей, що відкриваються для здобувачів вищої освіти і викладачів філології завдяки діджиталізації та цифровізації.Проведено аналіз основних інноваційних змін, що пропонуються для ефективного розвитку філологічної освіти в Україні. Визначено, що використання комп’ютерних програм й інтернет‐ресурсів, віртуальних класів, мобільних додатків є одним із головних шляхів поліпшення якості мовної освіти. Проаналізовано також недоліки діджиталізації, зокрема проблему доступності технологій і ризик зниження якості навчання мови і літератури внаслідок широкого використання цифрових технологій і не врахування традиційних методів навчання. Інноваційна складова є важливим фактором успіху в сучасних умовах. Саме тому введення інноваційної освіти, що означає використання інноваційних методів і технологій навчання,– необхідне для ефективного розвитку. Стаття містить рекомендації щодо вибору оптимальних стратегій розвитку філологічної освіти в умовах діджиталізації. Основними стратегіями, які слід використовувати в сучасній філологічній освіті, є такі: когнітивна,компетентнісна, особистісно‐орієнтована та комунікативна. Комбіноване їх використання в освітньому процесі сприятиме значному підвищенню рівня знань і навичок у здобувачів освіти, а також мотивуватиме їх до подальшої навчальної діяльності. |
Description: | https://academy-vision.org/index.php/av/article/view/259/238 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15955 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Холод+Інна+Володимирівна (1).pdf | 312,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.