Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15974
Назва: Використання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.
Інші назви: Використання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Ключові слова: digital – маркетинг
цифрова економіка
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Використання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці.
Бібліографічний опис: Гуменюк А.В. Використання інструментів digital – маркетингу в цифровій економіці. Міжнародна наукова конференція «Управління бізнес-процесами та технологічними інноваціями в сучасних умовах». Збірник тез доповідей. Ч.1- К: НТУ, 2023. С.293-295.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15974
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
2023_10-11 жовтня_Збірник ч.1.pdf9,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.