Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуканова, Анжела-
dc.contributor.authorШуканов, Павло-
dc.contributor.authorБраславська, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-19T15:32:06Z-
dc.date.available2023-12-19T15:32:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШуканова А., Шуканов П., Браславська О. Освіта для сталого розвитку у навчанні географії на засадах упровадження компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28). С. 6–16.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4914-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001-
dc.description.abstractАвторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії.uk_UA
dc.publisherУмань: Візаві, 2023. Вип. 2(28)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.014:006.036]:91(072.3)-
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectнавчання географіїuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомпоненти освітиuk_UA
dc.subjectспеціальні компетентності для сталого розвиткуuk_UA
dc.titleОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ НА ЗАСАДАХ УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
11.pdf679,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.