Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуканова, Анжела | - |
dc.contributor.author | Шуканов, Павло | - |
dc.contributor.author | Браславська, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-19T15:32:06Z | - |
dc.date.available | 2023-12-19T15:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Шуканова А., Шуканов П., Браславська О. Освіта для сталого розвитку у навчанні географії на засадах упровадження компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28). С. 6–16. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2307-4914 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001 | - |
dc.description.abstract | Авторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.014:006.036]:91(072.3) | - |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | навчання географії | uk_UA |
dc.subject | екологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | компоненти освіти | uk_UA |
dc.subject | спеціальні компетентності для сталого розвитку | uk_UA |
dc.title | ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ НА ЗАСАДАХ УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
11.pdf | 679,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.