Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001
Title: ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ НА ЗАСАДАХ УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Authors: Шуканова, Анжела
Шуканов, Павло
Браславська, Оксана Володимирівна
Keywords: освіта
сталий розвиток
компетентнісний підхід
навчання географії
екологічна освіта
компетентність
компоненти освіти
спеціальні компетентності для сталого розвитку
Issue Date: 2023
Publisher: Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28)
Citation: Шуканова А., Шуканов П., Браславська О. Освіта для сталого розвитку у навчанні географії на засадах упровадження компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28). С. 6–16.
Series/Report no.: УДК;37.014:006.036]:91(072.3)
Abstract: Авторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001
ISSN: 2307-4914
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
11.pdf679,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.