Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001
Title: | ОСВІТА ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ НА ЗАСАДАХ УПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ |
Authors: | Шуканова, Анжела Шуканов, Павло Браславська, Оксана Володимирівна |
Keywords: | освіта сталий розвиток компетентнісний підхід навчання географії екологічна освіта компетентність компоненти освіти спеціальні компетентності для сталого розвитку |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28) |
Citation: | Шуканова А., Шуканов П., Браславська О. Освіта для сталого розвитку у навчанні географії на засадах упровадження компетентнісного підходу. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Умань: Візаві, 2023. Вип. 2(28). С. 6–16. |
Series/Report no.: | УДК;37.014:006.036]:91(072.3) |
Abstract: | Авторами узагальнено підхід ЮНЕСКО до формулювання задач освіти для сталого розвитку, які полягають у формуванні ключових міждисциплінарних та спеціальних компетентностей. Спеціальні компетентності враховують специфіку і контекст кожної із 17 глобальних цілей сталого розвитку та розкладаються на навчально-пізнавальні, соціально-емоційні та поведінкові компоненти. Наскрізна змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» в шкільному курсі географії орієнтує вчителів географії переважно на формування знань про сталий розвиток, в меншій мірі на формування поведінки, адекватної принципам сталого розвитку, і недостатня увага приділена емоційно-ціннісному компоненту. Проведене анкетування вчителів географії Полтавської об’єднаної територіальної громади виявило високий рівень розуміння сутності освіти для сталого розвитку та її відмінностей від екологічної освіти та недостатній рівень її висвітлення в змісті шкільних підручників географії. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16001 |
ISSN: | 2307-4914 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.