Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧучаліна, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-26T11:14:02Z-
dc.date.available2023-12-26T11:14:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧучаліна Ю. М. Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 55. Том 3. С. 55–61.uk_UA
dc.identifier.issn2663- 6085-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16015-
dc.descriptionhttp://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/55/part_3/12.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку економічного виховання учнів початкових класів з урахуванням нинішньої ситуації в країні. Соціальні катастрофи, яких зазнали і зазнають Україна і світ в останнє десятиліття, перевели освітній процес на дистанційну форму, яка не може повною мірою охопити всі аспекти навчання та виховання особи, особливо коли йдеться про учнів початкових класів. Задекларована в Державному стандарті початкової освіти компетентнісна парадигма передбачає і формування такої економічної компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність. Акцентовано, що економічне виховання як педагогічний процес, який формує економічні якості та риси особистості, в умовах дистанційного навчання вимагає докорінного переформатування, оскільки нині ціннісні орієнтації економічного виховання є ключовими для теоретичної основи соціокультурного розвитку молоді. Соціально-економічна ситуація в країні вимагає від особи серйозної ерудованості, володіння мінімальними економічними знаннями та поняттями. Вирішення цієї проблеми пов’язане з необхідністю формування в учнів, починаючи з початкової ланки, нового типу поведінки в економічній системі, що базується на особистій відповідальності за свій успіх. Апробована система передбачала включення у зміст завдань виховання морально-етичних компонентів регулювання відносин особистості та суспільства, а також виховання відповідальності за прийняття рішень в економічному просторі. Зусилля щодо вдосконалення освітнього процесу мають бути спрямовані на те, щоб учнів початкових класів навчати і формувати економічну компетентність відповідно до економічної реальності. Авторка акцентує на необхідності пов’язати освітній простір школи з реаліями сучасності, модернізувати організацію освітнього процесу, формуючи особистість, підготовлену до ефективного вирішення економічної проблеми відповідно до вікових особливостей.uk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 373.3.017:33(045);DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/55.3.12-
dc.subjectекономічна культураuk_UA
dc.subjectекономічна освітаuk_UA
dc.subjectекономічна грамотністьuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectучні початкових класівuk_UA
dc.titleЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ.pdf198,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.