Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16015
Title: ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Authors: Чучаліна, Юлія Миколаївна
Keywords: економічна культура
економічна освіта
економічна грамотність
початкова школа
учні початкових класів
Issue Date: 2023
Publisher: Інноваційна педагогіка
Citation: Чучаліна Ю. М. Економічне виховання учнів початкових класів в умовах сьогодення. Інноваційна педагогіка. 2023. Вип. 55. Том 3. С. 55–61.
Series/Report no.: УДК 373.3.017:33(045);DOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2023/55.3.12
Abstract: У статті проаналізовано специфіку економічного виховання учнів початкових класів з урахуванням нинішньої ситуації в країні. Соціальні катастрофи, яких зазнали і зазнають Україна і світ в останнє десятиліття, перевели освітній процес на дистанційну форму, яка не може повною мірою охопити всі аспекти навчання та виховання особи, особливо коли йдеться про учнів початкових класів. Задекларована в Державному стандарті початкової освіти компетентнісна парадигма передбачає і формування такої економічної компетентності, як підприємливість та фінансова грамотність. Акцентовано, що економічне виховання як педагогічний процес, який формує економічні якості та риси особистості, в умовах дистанційного навчання вимагає докорінного переформатування, оскільки нині ціннісні орієнтації економічного виховання є ключовими для теоретичної основи соціокультурного розвитку молоді. Соціально-економічна ситуація в країні вимагає від особи серйозної ерудованості, володіння мінімальними економічними знаннями та поняттями. Вирішення цієї проблеми пов’язане з необхідністю формування в учнів, починаючи з початкової ланки, нового типу поведінки в економічній системі, що базується на особистій відповідальності за свій успіх. Апробована система передбачала включення у зміст завдань виховання морально-етичних компонентів регулювання відносин особистості та суспільства, а також виховання відповідальності за прийняття рішень в економічному просторі. Зусилля щодо вдосконалення освітнього процесу мають бути спрямовані на те, щоб учнів початкових класів навчати і формувати економічну компетентність відповідно до економічної реальності. Авторка акцентує на необхідності пов’язати освітній простір школи з реаліями сучасності, модернізувати організацію освітнього процесу, формуючи особистість, підготовлену до ефективного вирішення економічної проблеми відповідно до вікових особливостей.
Description: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/55/part_3/12.pdf
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16015
ISSN: 2663- 6085
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.