Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16046
Назва: | Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї |
Інші назви: | Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї |
Автори: | Моргай, Лілія Анатоіївна |
Ключові слова: | дисфункціональні сім՚ї виховна сім"я функції сім"ї господарсько-побутова сім"я негативні соціально-економічні процеси сім’ї, що нормально функціонують |
Дата публікації: | 11-жов-2023 |
Видавництво: | Умань : Візаві, |
Бібліографічний опис: | Моргай Лілія, Білоус Вероніка. Дисфункціональні (неблагополучні) сім’ї. Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. м. Умань, 12 жовт. 2023 р. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Рівненський держ. гуманіт. ун-т [та ін.] ; [ред. кол.: Коляда Н., Кравченко О., Албул І. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2023. С.27-29. |
Короткий огляд (реферат): | Сім՚єю вважають динамічну малу групу людей, які разом проживають, пов'язані родинними стосунками (шлюбу, кровної спорідненості, усиновлення, опіки), спільністю формування і задоволення соціально-економічних та інших потреб, взаємною моральною відповідальністю. Сім'ю також визначають як соціальний інститут, що характеризується спільною формою взаємин між людьми, в межах якого здійснюється основна частина їхньої життєдіяльності. Сьогодні сімʼю розглядають як провідний чинник соціалізації особистості, оскільки вона є персональним середовищем її життя та розвитку [2]. Дисфункціональні сім՚ї – це сім՚ї педагогічно неграмотні, з деформованими ціннісними орієнтаціями, деструктивними і конфліктними відносинами подружжя, дітей і батьків [3]. Найважливішими характеристиками сімʼї є її функції, серед яких виділяють такі: – виховна (сім՚я задовольняє індивідуальні потреби чоловіка та жінки в материнстві та батьківстві, в контактах з дітьми, їхньому вихованні і можливості реалізувати себе в дітях; забезпечує соціалізацію дітей і підготовку нових членів суспільства); – господарсько-побутова (сім՚я задовольняє матеріальні потреби, що сприяє збереженню соматичного здоров'я, відновленню затрачених у різних видах діяльності фізичних сил); – емоційна (сім՚я задовольняє потребу в симпатії, повазі, визнанні, емоційній підтримці, психологічній захищеності, сприяє збереженню психічного здоров՚я, емоційній та особистісній стабільності); – духовного спілкування (сім՚я задовольняє потребу у спільному проведенні дозвілля, сприяє духовному збагаченню й розвитку членів сімʼї); – первинного соціального контролю (сімʼя забезпечує виконання соціальних норм членами сімʼї). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16046 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
тези Моргай Л., Білоус В..pdf | 461,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.