Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16060
Назва: Culture of business communication and organizational ethics in the professional activities of managers
Інші назви: Культура ділового спілкування та організаційна етика у професійній діяльності менеджерів
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Богашко, Ірина Олександрівна
Ключові слова: culture of business communication
communication
leadership
organizational ethics
management of organizations
культура ділового спілкування
комунікація
лідерство
організаційна етика
менеджмент організацій
Дата публікації: 30-жов-2023
Видавництво: Sergeieva&Co, Karlsruhe, Germany
Бібліографічний опис: Bohashko O. L., Bohashko I. O. Culture of business communication and organizational ethics in the professional activities of managers. Modern Engineering and Innovative Technologies. 2023. Issue 29. Part 2. P. 102–106.
Серія/номер: УДК;331.1
УДК;08
Короткий огляд (реферат): The article analyses the importance of organizational ethics and business culture in the professional activity of managers. The essence of the concept of “communication” was explored, which made it possible to name the peculiarities of the development of business communication in the context of the formation of organizational ethics. The displays that characterize the behaviour of a business woman have been identified. Methods are indicated that allow you to activate the process of forming a business culture in the professional activity of managers. The culturally specific and psychological characteristics of business communication are revealed and practical recommendations for effective business communication are given.
У статті проаналізовано значення організаційної етики та культури ділового спілкування в професійній діяльності менеджерів. Досліджено сутність поняття «комунікація», що дало змогу окреслити особливості розвитку ділового спілкування в контексті формування організаційної етики. Запропоновано показники, що характеризують мовлення ділової людини. Вказано методи, що дозволяють активізувати процес формування культури ділового спілкування в професійній діяльності менеджерів. Розкрито культурно-специфічні та психологічні особливості ділової комунікації, надано практичні рекомендації для ефективного ділового спілкування.
Опис: https://www.moderntechno.de/index.php/meit/issue/view/meit29-02/meit29-02
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16060
ISSN: 2567-5273
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Culture_of_business_com.pdf2,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.