Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Криворучко, Інна Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-03T12:13:01Z | - |
dc.date.available | 2024-04-03T12:13:01Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Криворучко І.І. Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. № 2, т. 3. С. 107–113. URL: https://doi.org/10.46299/j.isjel.20240302.12 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2720-684X | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091 | - |
dc.description | https://isg-journal.com/isjel/article/view/669/384 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджено можливості вебсервісу Canva для організації освітнього простору для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема вадами зору.Розглянуто створення інклюзивного освітнього середовища, в якому діти з ООП можуть навчатися нарівні з іншими дітьми, а використання ІКТ може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з ООП, оскільки дозволяє: індивідуалізувати навчання, створити більш доступне середовище для навчання, забезпечити ефективну комунікацію та співпрацю.Визначено, що вебсервіс Canva є потужним інструментом, який може використовуватися для створення адаптованих навчальних матеріалівдля дітей з ООП. Зокрема, Canva дозволяє застосовувати фільтри, що імітують те, як зображення бачать люди з порушенням сприйняття кольорів. Це дозволяє авторам навчальних матеріалів створювати матеріали, які будуть доступні для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. | uk_UA |
dc.publisher | Електронне видання | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | порушення зору | uk_UA |
dc.subject | освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | Canva | uk_UA |
dc.subject | ІКТ | uk_UA |
dc.subject | ританомалія | uk_UA |
dc.subject | ахроматопсія | uk_UA |
dc.subject | дейтераномалія | uk_UA |
dc.subject | тританопія | uk_UA |
dc.subject | протаномалія | uk_UA |
dc.subject | протанопія | uk_UA |
dc.subject | дейтераномалія | uk_UA |
dc.title | Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Криворучко І. Canva.pdf | 557,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.