Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091
Title: | Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання |
Authors: | Криворучко, Інна Ігорівна |
Keywords: | інклюзія порушення зору освітні потреби Canva ІКТ ританомалія ахроматопсія дейтераномалія тританопія протаномалія протанопія дейтераномалія |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Електронне видання |
Citation: | Криворучко І.І. Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. № 2, т. 3. С. 107–113. URL: https://doi.org/10.46299/j.isjel.20240302.12 |
Abstract: | У статті досліджено можливості вебсервісу Canva для організації освітнього простору для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема вадами зору.Розглянуто створення інклюзивного освітнього середовища, в якому діти з ООП можуть навчатися нарівні з іншими дітьми, а використання ІКТ може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з ООП, оскільки дозволяє: індивідуалізувати навчання, створити більш доступне середовище для навчання, забезпечити ефективну комунікацію та співпрацю.Визначено, що вебсервіс Canva є потужним інструментом, який може використовуватися для створення адаптованих навчальних матеріалівдля дітей з ООП. Зокрема, Canva дозволяє застосовувати фільтри, що імітують те, як зображення бачать люди з порушенням сприйняття кольорів. Це дозволяє авторам навчальних матеріалів створювати матеріали, які будуть доступні для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. |
Description: | https://isg-journal.com/isjel/article/view/669/384 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091 |
ISSN: | 2720-684X |
Appears in Collections: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Криворучко І. Canva.pdf | 557,38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.